Persépolis. Cinema a la fresca, Dijous, 20 d’octubre, 21h, Rambla del Raval

Cartel Persépolis BN PDF

El cinema a la fresca de la Assemblea del Raval torna a la càrrega! Aquesta setmana amb la pel.lícula d’animació Persépolis. Una autobiografía de Marjanne Satrapi, una dona iraní que va viure la caiguda del Règim del Sha, la Revolució Islàmica, la Guerra de Inan-Irak, etc. i ens explica la seva experiència des dels lúcids ulls d’una nena.

Algunxs companyxs portaran menjar cassolà per omplir els estòmacs de les assistents. La recaptació anirá directament a la caixa de resistència de les companyes encausades per lluitar contra les retallades el 15J. S’anima a tothom que pugui a aportar les seves “especialitats” culinàries a aquest sopar antirrepressiu (preferiblement coses que es puguin menjar in situ; pizza, creps, sandwiches, truita, entrepans…).

Ens veiem dijous!

……………………………………………………………………………………………………

El cinema a la fresca de la Assemblea del Raval vuelve a la carga, esta semana con la película de animación Persépolis. Una autobiografía de Marjanne Satrapi, una mujer iraní que vivió la caida del Régimen del Sha, la Revolución Islámica, la Guerra de Irank-Irak, etc. y nos cuenta su experiencia desde los lúcidos ojos de una niña.

Algun@s companyer@s traerán comida casera para llenar los estómagos de  l@s asistentes cuya recaudación irá a parar directamente a la caja de resistencia de las encausadas del 15M por luchar contra las retallades el 15J. Se anima a todo el mundo que pueda a aportar sus “especialidades” a esta cena antirrepresiva (preferiblemente cosas que se puedan comen in situ; tortilla, pizza, creps, sandwiches,  bocatas…).

Nos vemos el jueves!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s