Manual legal de l’activista [xerrada-debat] #27M #DretsenPerill

[En Castellano a continuación]

Totes i tots sabem que el Règim ha augmentat el seu grau repressiu. Volen que qualsevol resistència a les ordres de les autoritats per pacífica i legítima que sigui, pugui ser considerada delicte.

La ignorància es força” era un dels lemes de l’estat totalitari de la novel·la d’En Orwell, “1984”. Força per al sistema. La seva arma més potent és la por. El desconeixement i els rumors poden augmentar la nostra por fins al punt de bloquejar les nostres legítimes aspiracions com a Poble.

Però NOSALTRES hem perdut la por i la nostra millor arma és la solidaritat i el suport mutu. L’intercanvi de coneixements ens farà invencibles. Front a aquells que gaudeixen de la raó de la força nosaltres oposem la força de la raó.

Per això us volem convidar a venir aquest diumenge 27 de maig, data que suposa un punt d’inflexió en la estratègia repressora del poder, però que també suposa un punt d’inflexió en la presa de consciència de que si oferim una resistència col·lectiva i determinada no ens podran aturar mai.

La xerrada, a càrrec d’una membre de la Comissió Penal de l’Acampada i una activista pro-Resistència Activa Noviolenta, tindrà lloc a les 18h a la Casa de la Solidaritat (C/ Vistalegre, 15, Raval).

Encoratgem a que feu un recull d’aquells dubtes i preguntes que totes tenim respecte a repressió, temes legals i escenaris en que ens podem trobar davant la policia.

Esteu totes convidades!

Si sola no pots, juntes ho podem tot!

Informació addicional:

Si vols col.laborar amb la difusió d’aquesta xerrada pots imprimir el cartell en BN (AQUÍ). També tenim una versió amb menys tinta negra (AQUÍ).

[CASTELLANO]

Todas y todos sabemos que el Régimen ha aumentado su nivel represivo. Quieren que cualquier resistencia a las órdenes de las autoridades por pacífica y legítima que sea, pueda ser considerada delito.

“La ignorancia es fuerza” era uno de los lemas del estado totalitario de la novela de Orwell, “1984”. Fuerza para el sistema. Su arma más potente es el miedo. El desconocimiento y los rumores pueden aumentar nuestro miedo hasta el punto de bloquear nuestras legítimas aspiraciones como pueblo.

Pero NOSOTRAS hemos perdido el miedo y nuestra mejor arma es la solidaridad y el apoyo mutuo. El intercambio de conocimientos nos hará invencibles. Frente a aquellos que detentan la razón de la fuerza nosotros/as oponemos la fuerza de la razón.

Por eso os queremos invitar a venir este domingo 27 de mayo, fecha que supone un punto de inflexión en la estrategia represora del poder, pero que también supone un punto de inflexión en la toma de conciencia de que si ofrecemos una resistencia colectiva y determinada nunca nos podrán parar.

La charla, a cargo de una miembro de la Comisión Penal de la Acampada y una activista pro-Resistencia Activa Noviolenta, tendrá lugar a las 18h en la Casa de la Solidaridad (C / Vistalegre, 15, Raval).

Os animamos a que hagáis una recopilación de aquellas dudas y preguntas que todas tenemos respecto a represión, temas legales y escenarios en que nos podemos encontrar ante la policía.

Estáis todos y todas invitadas!

Sí sola no puedes, juntas lo podemos todo!

Información adicional:

Si quieres colaborar con la difusión de esta charla puedes imprimir el cartel en BN (AQUÍ). También tenemos una versión con menos tinta negra (AQUÍ).

Anuncios

3 Respuestas a “Manual legal de l’activista [xerrada-debat] #27M #DretsenPerill

  1. Pingback: Manual legal de l’activista [xerrada-debat] #27M #DretsenPerill « txemabcn

  2. Pingback: Diumenge 27 de maig | acampadasbd

  3. Pingback: #BARCELONA #15M Newsletter nr 15 | International Comission Barcelona

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s