Benvolgudes PAH, veïnes i amigues del Raval

Benvolgudes PAH, veïnes i amigues del Raval,
Després d’un llarg peregrinatge per diversos espais públics sé molt bé que és patir un desnonament, és per això que vull dir-vos que m’ha encantat col·laborar amb vosaltres per a dur a terme aquesta acció i que em sento molt agraït d’haver pogut lluir durant unes hores una samarreta tan especial.
Ho he viscut molt intensament, des de la convocatòria que ja estava delerosa, que us esperava…

Quina alegria veure-us arribar, al principi a poc a poc, reunint-vos totes al meu voltant. Avui finalment ens retrobem, totes somrients i mirant-nos de reüll, sabedores que amb aquests somriures compartim molt més, que som còmplices, que juntes estem col·laborant per fer arribar el missatge de la PAH, de què només aprovant la ILP es poden aturar aquests abusos.
No hem inventat res nou, ens limitem a seguir l’estela d’una línia publicitària iniciada per l’Ajuntament de Barcelona, només que darrera d’aquesta campanya no hi ha cap mena de finalitat econòmica lucrativa i en canvi si hi ha el desig de fer arribar a qui ens vegi un missatge amb contingut social i crític que totes compartim.
Des del primer dia que vaig arribar a la Rambla que sempre més he interactuat amb totes les persones que m’heu vingut a saludar: he jugat amb mainada i grans, us he donat un punt de trobada i de recés, m’heu fet milions de fotografies, a algunes també i sortiu vosaltres… Us heu gronxat amb els meus bigotis, enfilat a la cua i passejat pel llom tant com heu volgut. I també us he servit de talaia per a tenir una altra perspectiva de la rambla…
Ara a més, formo part en les vostres reivindicacions, fent-vos de suport per a l’acció social i enviar missatges per informar als ciutadans…
Avui sento que sóc una més entre tots els gats rebels del Raval, em sento vostre i a casa.
Us estimo, per això he volgut ajudar-vos i continuaré fent-ho.
Una forta abraçada i a reveure!

 

Responder

